Правила мешкання
1. Підбір та огляд квартири
1.1. Переглянути всі наші квартири можливо виключно через наш сайт. Тут Ви можете побачити всі варіанти квартир подобово, кожна квартира має свою сторінку з повним і детальним описом, а також детальними фотографіями. У нас, на жаль, немає можливості показу квартир для резервації, оскільки квартири здаються подобово і показати Вам квартиру, коли в ній живуть інші клієнти, не можна. Дуже сподіваємося на Ваше розуміння цієї ситуації. Для того щоб ви могли мати повне уявлення про квартиру, ми зробили детальні фотографії кожної з них. Ми запевняємо, що кожна з представлених фотографій квартири абсолютно відповідає дійсності.
1.2. У виняткових моментах, ми організовуємо попередній перегляд, якщо резервування – від десяти діб і більше. У тому випадку, якщо квартира вільна і готова для попереднього перегляду (цей момент можливо узгодити з нашими співробітниками).
2. Бронювання
2.1. Для бронювання апартаментів Вам необхідно визначитися і вибрати відповідний варіант, подзвоніть або оформити заявку на бронювання будь-яким зручним Вам способом (див. «контакти»).
2.3. Ми рекомендуємо Вам врахувати, що бронювати апартаменти потрібно мінімум за три дні до бажаної дати поселення.
2.4. Будь-яка з наданих квартир може бути заброньована, в тому випадку, якщо період проживання становить від трьох діб і більше, з передоплатою за першу добу проживання, в такому випадку ми гарантуємо Вам поселення саме в ті апартаменти які Ви вибрали, за винятком форс-мажорних обставин : проблеми з водопостачанням, електропостачанням; аварія каналізаційних систем; аварія в будинку; інші причини на які ми не можемо вплинути. У разі форс-мажору квартира буде замінена на рівноцінний варіант такого ж класу або вище за тією ж вартістю. Після того, як ми отримали Вашу передоплату (вартість 1-х діб оренди), ми зв’язуємося з Вами їм підтверджуємо бронь з назаніе повної адреси квартири.
2.5. Якщо Ви хочете забронювати квартиру без передоплати або менше, ніж на три доби, ми НЕ гарантуємо Вам поселення саме в ті апартаменти які Ви вибрали, проте ми знаємо про Ваш приїзд і підготуємо Вам схожий варіант для проживання якщо ті апартаменти які Ви вибрали виявляться зайнятими. Такий вид броні вважається плаваючою і може бути замінений на рівноцінний варіант такого ж класу або вище класом за тією ж вартістю.
2.6. Бронь дійсна тільки після отримання Вами відповіді від нас-підтвердження.
2. 7. За день до приїзду потрібно обов’язково підтвердити нам, що Ви Завітайте будь-яким зручним Вам способом.
2. 8. Заздалегідь вдячні Вам за те що, якщо у Вас раптом змінюються плани, як можна раніше повідомте нам інформацію про зміни або про скасування броні!
3. Як правильно скасувати бронь:
3.1. У тому випадку, якщо Ви повідомляєте про скасування броні за 3 доби до приїзду і більше, то передоплату ми повернемо в повному розмірі (за вирахуванням комісій якщо передоплата за без готівкового латежу).
3.2. У тому влучае якщо Ви повідомляєте про скасування броні менше 3-х діб до приїзду – передоплата не повертається.
4. Поселення в квартиру:
4.1. Заселитися в Квартиру можливо з 13:00.
4. 2. У випадку, якщо необхідно заселитися до 13:00, потрібно обумовити послугу «ранній заїзд». Дана послуга дозволяє, по можливості, заїхати раніше за доплнітельную плату в розмірі 50% вартості доби проживання.
4.3. Для того, щоб уникнути непорозумінь, просимо Вас за день до поселення підтвердити свій приїзд зручним Вам способом.
4.4. Обов’язковими умовами для поселення в квартиру є: пред’явлення паспорта Клієнта, і 100% оплата за весь період проживання.
4.5. В день заселення Ви плучіте ключі від квартири.
5. Виселення з квартири
5.1. З квартири потрібно виселитися до 12:00 незалежно від часу заселення.
5.2. У тому випадку, якщо Вам потрібно залишитися після 12:00, потрібно обумовити послугу «пізній виїзд». Дана послуга платна:
* Виселення до 18:00 – додатково оплачіваеться половина вартості доби проживання;
* Пізніше 18:00 – оплачіваються добу проживання.
Можливість послуги «пізній виїзд» обуславлеваеться доступністю апартаментів на заздалегідь визначену дату. За Вашим зверненням працівник нашої компанії підтвердить, або відмовить, у можливості замовлення даної послуги.
5.3. В случе дострокового звільнення квартири, Вам потрібно, як мінімум за 12 годин до часу виселення зв’язатися з одним з наших сотруднікові вказати точний час виселення.
5.4. В обумовлений час наш співробітник підійде до Вас на квартиру, для того щоб передати ключі від квартири.
5.5 В період передачі ключів представник Власника або Власник перевіряє квартиру на предмет цілісності в межах нормального зносу.
5.6 У тому разі, якщо дії (орендатора) вчасно проживання в квартирі призвели до значних пошкоджень апартаментів і його вмісту, (орендатор) оплачує збиток згідно досягнутих з власником домовленостей. Сума збитку визначається з урахуванням днів необхідних на усунення неполадок. Якщо досягти домовленості не вдається, Власник має право звернутися до правоохоронних органів.
6. Правила проживання в квартирі:
6.1. Квартира здається в оренду виключно для проживання. Поняття – «проживання» виключає можливість проведення будь-яких галасливих заходів, вечірок, які можуть заподіяти неспокій оточуючим сусідам і порушувати громадський порядок. Відповідно до законодавства України в квартирі забороняється:
o з 21-00 до 8-00 шуміти, включати гучну музику / телевізор, проводити будь-які роботи пов’язані зі стуком або якими або іншими механічними звуками;
o проведення будь – яких святкувань, вечірок чи інших групових галасливих заходів.
У разі порушення висшеуказаного пункту – у нас є право негайно виселити Вас з орендуемой квартири без повернення оплати за проживання.
6.2. Орендар несе повну відповідальність (матеріальну) за дії або бездіяльності третіх осіб, (гостей, родичів і тд.,) Які знаходяться в орендованій Квартирі з Вашого відома.
7. Зміни періоду проживання
7.1. Якщо Вам потрібно змінити раніше обумовлений період проживання в наших апартаментах, Вам потрібно зв’язатися з нашими співробітниками по телефону зазначеною в розділі контакти для того щоб змінити дату і час виселення з квартири. Якщо Вам необхідно змінити період проживання, Будь ласка, повідомте нам як можна раніше, ми будемо Вам вдячні.
7.2. У тому випадку якщо в період проживання у Вас виникла необхідність продовжити кількість дні для проживання зв’яжіться з нашим персоналом і обговоріть можливість продовження періоду проживання в даній квартирі. У тому випадку якщо на дану квартиру взята бронь і її не можна ніде перенести ми обов’язково запропонуємо Вам альтернативний варіант для Вашого комфортного розміщенія приблизно такого ж класу і з тієї ж стоемості.
З ув. Адміністрація компанії
«Квартирант»